Stručne kritike

30. muzička smotra djece i omladine Hrvatske – susret pjevačkih zborova, Varaždin 1987.
(iz ocjene stručne komisije)

„…Program koncipiran prema uzrastu. Izražajan i kulturan pjev. Promišljena na klavirska pratnja. Interpretativno najuspjelije Brkanovićeve minijature: "Deset pjesmica za djecu malu kao Željko" s naglašenom ravnotežom tona i riječi i sugestivnim izgovorom teksta…“

32. muzička smotra djece i omladine Hrvatske – susret pjevačkih zborova, Varaždin 1989.
(iz ocjene stručne komisije)


„…Ugodno, muzikalno, izražajno. Intonacija bez imalo smetnji. Interpretacija s ukusom od početka do kraja programa čime je ljepota, glazbe došla u prvi plan. Od TRI MEĐIMURSKE uzorno je izvedena pjesma LEHKU NOC. Vrlo pohvalan rad…“

33. europees muziekfestival voor de jeugd – Neerpelt (Belgija), 1990.
(iz ocjene stručne komisije)

„… "Gregorian": very good intonation; "Byloo": had a good intonation and a clear pronounciation. Good initiatives by the different interpretations.Very disciplined choir whith homogenic and good voices…“


33. muzička smotra djece i omladine Hrvatske – susret pjevačkih zborova, Varaždin 1990.
(iz ocjene stručne komisije)

„…Raznovrstan program koji je uključio nekoliko stilskih razdoblja, izveden je sigurno i muzički izrađeno. To se posebno vidjelo u izvedbi zadane kompozicije, koja je po plastičnosti dionica, čistoći intonacije i pravilnom tempu bila najbolje izvedena u toj kategoriji zborova...“

Prilikom dodjele prelaznog pehara za najbolju izvedbu djela hrvatskog skladatelja Hrvatskog društva skladatelja

„…Malobrojan – komorni zbor (26 članova); kultiviranog tona, idealan za stilsko razdoblje J.Gallusa ili Mozarta. Interpretativno fleksibilan i tonski dorađen…“

2. susret pjevačkih pjevačkih zborova i vokalnih sastava Zagrebačke županije,
Zaprešić, 2001. (iz ocjene stručne komisije)

„Cijeli program je vrlo solidno pripremljen. Šteta da nije bilo brojčano više muških glasova, nedostajalo je balansa. Muški su jako dobri, ali ih je bilo malo. Primjedbe su malobrojne. U kompoziciji "Agnus dei" je možda malo preotvoren ton. … Posebno uspješno izvedena je "Mura, Mura, globoka si voda ti". … Zbor se doista ozbiljno priprema za natjecanje. Sve izvedbe su vrlo muzikalne.
Dirigentica je vrlo talentirana i odlično komunicira sa zborom.“

Sanja Drakulić


34. susret hrvatskih pjevačkih zborova – natjecanje, Novi Vinodolski, 2001.
(iz ocjene stručne komisije)

„Zbor je brojčano bio na donjoj granici dopuštenog broja pjevača (30). Ipak, koliko je bilo pjevača toliko je bilo i zvuka. Gotovo sve je u nastupu bilo racionalno. Prve tri skladbe su izvedene stilski i tehnički vrlo kvalitetno od dikcije, fraziranja, intonacije, lelujave dinamike do lakoće. Strofičnu skladbu Rosmarin treba ili kratiti ili mijenjati u koncepciji interpretacije - možda npr. dahove u ponavljanjima različito kombinirati. Ćaće moj je kreativno postavljen, ali ipak je izvedba u realizaciji partiture ostala neispunjena - nema ljudi za sve situacije. Zadana skladba Zahvalnica iznijeta je u obrednom i svečanom ruhu: u tempu, dinamici, jasnom polimetru i punom ali suzdržanom rapoloženju.“
Josip Jerković


„Vrlo dobar nastup zbora s premalo muških članova. Istaknuta izvedba djela "Ćaće moj".“

Davorin Hauptfeld


„Intonacija – odlična. Interpretacija - uglavnom pomno osmišljena i interesantna; neki momenti su propušteni u skladbi "Ćaće moj" I. M. Ronjgova uslijed oskudnog broja pjevača (iako je postignutnuto nevjerojatno mnogo s ovako malim zborom). Tempo – primjeren, agogika – primjerena; izgovor – primjeren; njegovanost zborskog zvuka – odlična; stil – uglavnom poštivan; težina programa – primjerena; cjelokupna koncepcija programa – odlična, osim kompozicije "Ćaće moj", u kojoj dramaturgija neminovno zahtjeva zbor većeg sastava. Opći dojam – vrlo dobar.“

Sanja Drakulić

7. natjecanje pjevačkih zborova, Zagreb 2004
(iz ocjene stručne komisije)

„Vrlo kvalitetan, homogeni zvuk zbora, s gotovo besprijekornim intonacijama. Hassler ipak prebrz, iako stilski solidan. Ne spada u idealan repertoar za ovaj zbor. … Kuljerić sjajno koncipiran, s izvrsnim, pregnantnim ritmom. Malo preduga intonacija na početku. Uhlik izveden vrlo fino, mekano, a ritmički precizno i izrazito.“
Saša Britvić


„Izbrali ste kakovosten in zanimiv program. Prva skladba je bila po mojem mnenju odpeta preveč "scherzando" in ni sledila siceršnjim izvedbenim praksam tega obdobja. Zato pa je toliko boljši vtis ustvarila skladba Crn-bel, kar govori o veliko vloženega truda v studij. Zbor ima dobro dikcijo, glasovi so gibčni in imajo prijetno barvo.“
Karmina Šilec


„Vokalni ansambl "Milka Trnina" nastupio je u dobro izbalansiranom komornom sastavu. Zbor se odlikuje lijepom bojom tona, osobito u pianu. Nakon tehnički zahtjevnog starog majstora uslijedila je izvedba skladbe Crn – bel I. Kuljerića s vrlo uspjelim dinamičkim nijansiran]em, osobito na kraju, te dobrom intonacijom pri izvedbi čistih intervala. Izvedba je na momente dovedena do savršenstva, no dosljednost takvog dojma kvare mjestimične intonativne nečistoće. Izvedba zadane skladbe bila je vrlo uspjela, s jednim od najdojmljivijih početaka na Natjecanju. … Vokalni ansambl u cjelini donosi visoku razinu u svom zborskom izrazu.“

Jasenka Ostojić Radiković


6. susret pjevačkih pjevačkih zborova i vokalnih sastava Zagrebačke županije,
Zaprešić, 2005. (iz ocjene stručne komisije)

„Vrijednosti zbora u vokalno tehničkoj spremi, u smislu interpretacijske zaokruženosti te kondicija i sigurnost došle su u izvedbi skladbi "Panis angelicus" i "Deh pieta". Dinamika je minuciozno razrađena, pa su skladbe tekle fleksibilno, intonacijski i ritmički detaljno, a tonski u pravom obujmu. Repertoar je težak i nešto predug – mislim da u izvedbama djelomično nedostaje žara, glazbenog transa, koji se očekuje u naboju metra i obilja agogičkih, dinamičkih te artikulacijskih izričaja. Alte homogenizirati prema zvuku ostalih dionica. Preporučam zbor za državno Natjecanje.“

Josip Jerković